2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assignatura es presenta dual, teòric - pràctica. I les dues vessants hauran d'aprovar-se per separat.

Elements a avaluar per part del professor:

Primera Convocatòria

${1}iPart pràctica 80% de la nota${1}i

Presentació de tots els treballs pràctics.

${1}iPart teòrica 20% de la nota${1}i

Examen teòric on s'avaluarà la capacitat d'anàlisi crític per part de l'alumne i els coneixements adquirits durant el desenvolupament de l'assignatura (sertà sorpresa durant el segon quatrimestre)

Segona Convocatòria

Presentació de ${1}itotes ${1}iles pràctiques proposades durant el curs i realització d'un examen final.