Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
CREATIVITAT PUBLICITÀRIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | CREATIVITAT PUBLICITÀRIA | Codi | 12224111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'assignatura es presenta dual, teòric - pràctica. I les dues vessants hauran d'aprovar-se per separat.
Elements a avaluar per part del professor: Primera Convocatòria ${1}iPart pràctica 80% de la nota${1}i Presentació de tots els treballs pràctics. ${1}iPart teòrica 20% de la nota${1}i Examen teòric on s'avaluarà la capacitat d'anàlisi crític per part de l'alumne i els coneixements adquirits durant el desenvolupament de l'assignatura (sertà sorpresa durant el segon quatrimestre) Segona Convocatòria Presentació de ${1}itotes ${1}iles pràctiques proposades durant el curs i realització d'un examen final. |