2014_15
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A16
B2
B3
B11
C4
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals 12%
Treballs
A16
B3
B4
C3
Es realitzaran treballs individuals i en grup 88%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació continuada

Es realitzaran 10 pràctiques avaluables. 4 d'elles seran de manera individual i valdran el 40% de la nota (cada pràctica correspon un 10% de la nota total). Les altres 6 pràctiques es faran en grup (60% de la nota) i seran exposades a classe amb una presentació oral. Per tant, de les pràctiques en grup, cada pràctica compta un 8% i la part de la presentació un 2%.

Avaluació final

Presentació de totes les pràctiques avaluables proposades durant el curs de manera individual.