2017_18
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A16
B2
B3
B11
C4
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals 5%
Treballs
A16
B2
B3
B11
C4
Es realitzaran treballs individuals i en grup 80%
Simulació
B2
C4
Es realitzarà una crònica individual de la simulació 5%
Altres  

Assistència, participació i actitud a les classes

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera convocatòria

Els estudiants que a final de curs no hagin obtingut una mitjana en els treballs superior a 5, hauran de repetir aquelles pràctiques suspeses de manera individual a la convocatòria de juny.


Segona convocatòria

L'alumnat que no segueixi l'avaluació contínua només té la possibilitat d'anar a 2a convocatòria. Avisar abans del 30 de setembre a la professora de voler optar per aquesta modalitat d'avaluació.

Presentació de 6 de les pràctiques avaluables proposades durant el curs de manera individual (80%) i un únic examen teórico-pràctic (20%) que es realitzarà al juny.