2020_21
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
CT3
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals 10%
Treballs
CT3
Es realitzaran treballs individuals i en grup 60%
Projectes
A16
CT2
CT3
Es realitzarà un projecte de recerca 15%
Altres  

Assistència, participació i actitud a les classes

15%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Nota final i segona convocatòria

Per tal que es pugui fer la mitjana total de l'assignatura, els estudiants han d'haver obtingut més d'un 4 en cadascuna de les pràctiques o projecte presentats. Aquelles pràctiques/projecte que hagin obtingut una nota inferior a 4 o que no s'hagin presentat, s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. La màxima nota que aspiraran aquelles pràctiques presentades al juny serà de 7.


Avaluació única

En cas que l'alumne no pugui seguir l'avaluació continuada, haurà de posar-se en contacte amb les professores de l'assignatura abans del 2 de novembre per tal de pactar una avaluació alternativa i única. Si no avisa abans d'aquesta data no tindrà dret a acollir-se a aquest tipus d'avaluació.

Altres comentaris

Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle).