2022_23
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
CT3
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals 5%
Projectes
A16
CT2
CT3
Es realitzaran diversos projectes individuals i en grup al llarg del curs 65%
Proves objectives de tipus test
CT2
Es realitzaran dues proves tipus test sobre la teoria al final de cada quadrimestre 20%
Altres  

Assistència, participació i actitud a les classes

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Nota final i segona convocatòria

Per tal que es pugui fer la mitjana total de l'assignatura, els estudiants han d'haver obtingut més d'un 4 en cadascuna de les pràctiques o projecte presentats. Aquelles pràctiques/projecte que hagin obtingut una nota inferior a 4 o que no s'hagin presentat, s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. La màxima nota que aspiraran aquelles pràctiques presentades al juny serà de 7.

Respecte a la part teòrica (proves tipus test), els estudiants han d'haver obtingut més d'un 4 en cadascuna de les proves. En cas que s'obtingui una nota inferior, hauran de repetir la prova a la convocatòria de juny.