2015_16
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A16
B2
B3
B11
C4
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals 10%
Treballs
A16
B2
B3
B11
C4
Es realitzaran treballs individuals i en grup 80%
Altres  

L'assistència i la participació a classe es tindrà en compte positivament i tindrà un pes a la nota.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació continuada

Es realitzaran 10 pràctiques avaluables. 5 d'elles seran de manera individual i les altres 5 es faran en grup. Les pràctiques tindran un total d'un 90% de la nota. El 10% restant serà avaluat amb l'assitència a l'aula i participació al curs.

Avaluació final

Presentació de 8 de les pràctiques avaluables proposades durant el curs de manera individual (80%) i un únic examen teórico-pràctic (20%).